malgosk, z tą wymianą napinacza rozrządu to w ogóle trochę dziwna sprawa, gdyż ETKA z najnowszą aktualizacją, nie przewiduje nowego napinacza, w przeciwieństwie do nastawnika wałka rozrządu, który został wydany w poprawionej wersji. Dziwne tylko, że wymiana napinacza rozwiązała problem na jakiś czas :roll:
Problem z rozrządem 1.4 tsi
Zwiń
X
-
Zamieszczone przez Andysmalgosk, z tą wymianą napinacza rozrządu to w ogóle trochę dziwna sprawa, gdyż ETKA z najnowszą aktualizacją, nie przewiduje nowego napinacza, w przeciwieństwie do nastawnika wałka rozrządu, który został wydany w poprawionej wersji. Dziwne tylko, że wymiana napinacza rozwiązała problem na jakiś czas :roll:
po wymianie silnik pracuje tak jak przed wymianą - teraz mam 39kkm - z marca 2010.
Komentarz
-
-
Filmiki z terkotania
Filmy nie oddają realnego dźwięku, a w rzeczywistości jest nieco głośniej, gorzej.
styczeń-luty
Nagrywanie zaczęło się już po uruchomieniu samochodu:
maj
PS. we wrześniu miałem wymieniony nastawnik wałka rozrządu na wersję 03C 109 088 E.
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez octaviars1malgosk, moze napisz im pismo odnosnie rekojmi i powiedz, ze maja pokryc koszty naprawy/wymiany albo odstepujesz od zakupionego auta.
Podzwon tez po roznych serwisach bo tez maja rozne widzi mi sie.
Art. 581.
§ 1. Jeżeli w wykonaniu swoich obowiązków gwarant dostarczył uprawnionemu z
gwarancji zamiast rzeczy wadliwej rzecz wolną od wad albo dokonał
istotnych napraw rzeczy objętej gwarancją, termin gwarancji biegnie na
nowo od chwili dostarczenia rzeczy wolnej od wad lub zwrócenia rzeczy
naprawionej. Jeżeli gwarant wymienił część rzeczy, przepis powyższy stosuje
się odpowiednio do części wymienionej.
[ Dodano: Pon 07 Maj, 12 14:20 ]
Zamieszczone przez Andysmalgosk, z tą wymianą napinacza rozrządu to w ogóle trochę dziwna sprawa, gdyż ETKA z najnowszą aktualizacją, nie przewiduje nowego napinacza, w przeciwieństwie do nastawnika wałka rozrządu, który został wydany w poprawionej wersji. Dziwne tylko, że wymiana napinacza rozwiązała problem na jakiś czas :roll:
Najciekawsze jest to, że zaczął mi klekotać nowy nastawnik, czyli ten z nr 03C 109 088 E...
Komentarz
-
-
to jedz do tego serwisu, napisz najlepiej na pismie, ze zadasz naprawy tej czesci, obnizenia ceny auta (w momencie zakupu), niech zwroca pieniadze albo powiedz, ze chcesz odstapic od zakupu. Dodatkowo na czas naprawy niech daja auto zastepcze. Powiedz, ze pismo idzie tez do SAP z danymi serwisu, nazwiskami itd.
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez zbigniew147wymiana nastawnika w moim motorze nic nie zmieniłaZamieszczone przez loydMi też po wymianie klekocze, więc chyba jest okZamieszczone przez kozU mnie też klekocze po wymianie na ten zmodyfikowany nastawiacz wałka rozrządu (03C 109 088 E), nie zawsze i trochę krócej niż przed wymianą ale klekocze.SPOT Poznań:
.....
ruszyć (_)_) i przyjeżdżać !!! ZAPRASZAMY
Error 503 Wojtas Unavailable :P
Komentarz
-
-
Takie terkotanie występuje też u mnie - mimo, że mam auto z (podobno) poprawionym rozrządem (2011 rok prod.). Terkotanie trwa 2-5 sekund po uruchomieniu zimnego silnika i tylko przy plusowych temperaturach. Uważam, że to cecha silnika - TTTM (zresztą było to już opisywane w tym temacie wielokrotnie). Najlepsze jest to, że przy jazdach próbnych Skodami z TSI nie słychać takich odgłosów przy uruchamianiu silnika - a dlaczego? Dlatego, że w salonie odpalają zawsze rano autka testowe i rozgrzewają silnik... Inaczej pewnie połowa przyszłych klientów aut z silnikiem TSI rezygnowałaby z zakupu takich aut, z uwagi na te dziwaczne odgłosy...Doświadczenie to coś, co nabywamy chwilę po tym, gdy było nam najbardziej potrzebne.
MOJA FURKA
Jeśli pomogłem - wciśnij "pomógł"
Tanie pobieranie plików: http://filefox.pl/poleca/Eidos71
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez Wojtas_PoznańZamieszczone przez zbigniew147wymiana nastawnika w moim motorze nic nie zmieniłaZamieszczone przez loydMi też po wymianie klekocze, więc chyba jest okZamieszczone przez kozU mnie też klekocze po wymianie na ten zmodyfikowany nastawiacz wałka rozrządu (03C 109 088 E), nie zawsze i trochę krócej niż przed wymianą ale klekocze.
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez mrrudzinPanowie a z drugiej strony - co się może stać jeśli tego nastawnika się nie wymieni?
Praca silnika przy uruchamianiu jest nie taka jak byśmy sobie tego życzyli lub wyobrazili - ot cały galimatjas.
Komentarz
-
-
Dla mnie tłumaczenie (które widziałem na forum golfa bodajże) że nastawnik podobnie jak napinacz jest elementem wymagającym oleju (a raczej jego ciśnienia), a to pojawia się dopiero po 2-3 sekundach ma sens. Tym bardziej że rzecz pojawia się nawet po wymianie elementu na nowy z niewadliwej serii (o czym piszą koledzy wyżej)
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez mrrudzinDla mnie tłumaczenie (które widziałem na forum golfa bodajże) że nastawnik podobnie jak napinacz jest elementem wymagającym oleju (a raczej jego ciśnienia), a to pojawia się dopiero po 2-3 sekundach ma sens. Tym bardziej że rzecz pojawia się nawet po wymianie elementu na nowy z niewadliwej serii (o czym piszą koledzy wyżej)
Komentarz
-
-
Czy to normalne? raczej nie...
Słuchajcie, jeśli zaraz po wymianie była cisza przez jakieś 5 tyś. km, a potem zaczęło klekotać i robi to coraz głośniej, to na pewno nie jest to taka uroda tego silnika, ale wada konstrukcyjna!
Pytanie tylko, czy może to spowodować dalsze, poważniejsze awarie. Ja tego nie wiem i nie chcę sprawdzać. Dlatego będę chciał wymiany nastawnika na nowy, na gwarancji oczywiście. Jeśli nie będą chcieli tego wymienić, to spotkamy się w sądzie. Cóż, nie pierwszy raz mam takie akcje. Wcześniej z telefonami, spodniami, butami, nawet mieszkaniem, teraz czas na samochód. Możemy tylko ponarzekać, że żyjemy w kraju, gdzie klienta szanuje się do momentu, w którym zapłaci...
Komentarz
-
Komentarz